باغ کتاب تهران

اگر اهل غرق شدن در لابه‌لای برگه‌های کتاب هستید، باغ کتاب تهران مکان مناسبی است. فضایی فرهنگی که هیچ‌وقت از قدم زدن در بین راهرویی از کتاب خسته نمی‌شوید.

باغ کتاب تهران بزرگ‌ترین مجموعه کتاب و سرگرمی‌های علمی کشور است که در دو طبقه با وسعت 110 هزار متر مربع در زمین‌های عباس آباد احداث شده است.

در پشت‌بام باغ کتاب می‌توانید از فضای سبز و کافه‌های آن استفاده کنید و از خدمات و امکاناتی چون اتاق مادر و کودک، فضای کار اشتراکی پارادایس هاب، ماشین حمل کودک، باشگاه همکارا و باشگاه زیست‌شناسی بهره‌مند شوید.

اینکه بتوان قلمی داشت تا از جاذبه‌های گردشگری تهران نوشت، آرزویی است دور که محقق شدن آن سخت است.

تهران شهر بزرگی که گوشه به گوشه‌ی آن مکان‌های تفریحی و گردشگری بسیار دارد و می‌توان روزها در آن چرخید و تجربه‌ای مطلوب به دست آورد.

علاوه بر موارد بالا، موزه علوم و فناوری، موزه ایران باستان، باغ‌موزه سینما، موزه جواهرات ملی، خیابان ولیعصر، خیابان ناصر خسرو، پارک سنگی جمشیدیه، پارک جنگلی لویزان، دربند و درکه، باغ فردوس، موزه فرش ایران، آبشار کلوگان، کلیسای سرکیس مقدس، آکواریوم و موزه صلح، موزه عبرت، عمارت مسعودیه، تئاتر شهر، بازار تجریش و . . . از موارد مناسب برای گشت و گذار در تهران هستند.

سخن پایانی

25568travel11.jpg (1000×600)

درست است که تهران یکی از شهرهای بزرگ صنعتی به شمار می‌رود و به‌عنوان پایتخت یک شهر تجاری و اداری محسوب می‌شود، اما در کنار تمام دود و شلوغی‌هایش، جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خودش را دارد؛ وجود مراکز خرید متعدد و مکان‌های Flight ticket to Qeshm بسیاری که می‌تواند ساعت‌ها ارزش بازدید را به خودش اختصاص دهد. سفر به تهران نیز از همه جای ایران کار ساده‌ایست و با خرید بلیط انواع وسایل نقلیه و پرواز تهران، قادر خواهید بود تا به این شهر سفر کنید.

اگر شما جزو افرادی هستید که قصد سفر به تهران دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت ایران چارتر و خرید بلیط تهران و رزرو هتل تهران، با مقایسه بهترین و به‌صرفه‌ترین بلیط‌ها و هتل‌ها اقدام به خرید کنید.